Діагностика та лікування клімактеричних розладів

У більшості жінок клімакс асоціюється з початком старості. Але це просто черговий етап, новий щабель життя, під час і після якого життя залишається повноцінним і радісним. У цей період відбувається активна зміна вироблення гормонів в організмі жінки. Гормональна перебудова закінчує репродуктивний період і настає менопауза. Інтенсивна зміна роботи органів гормональної системи може сприяти виникненню клімактеричних розладів.

Симптоми клімактеричних розладів

Процес, який називають клімаксом, складається з трьох фаз, разом вони можуть тривати більше 10 років.

До ранніх ознак клімактеричного розладу відносять:

• дисфункціональні маткові кровотечі;
•головні болі;
• приливи жару;
• спонтанне збільшення потовиділення (часто вночі);
• безсоння;
• нестабільність настрою, емоційна нестійкість;
• погіршення концентрації уваги;
• відчуття тривоги, страху;
• скачки артеріального тиску;
•шум в вухах;
• запаморочення;
• відчуття оніміння, поколювання в кінцівках;
• зниження лібідо.

Діагностика та лікування клімактеричних розладів у Гінекологічної клініці «ЛЄДА»

Діагностика клімактеричного синдрому в нашій клініці включає в себе консультацію і огляд гінеколога, під час якого проводиться кольпоскопія і беруться мазки на цитологічний аналіз. Під час консультації фахівець з’ясує всі симптоми, задасть уточнюючі питання і поставить попередній діагноз. Після первинного прийому лікар призначить УЗД органів малого таза, молочних залоз і щитовидної залози, а також дослідження крові (загальний і біохімічний аналіз, гормональне дзеркало). Також за показаннями, можуть бути призначені додаткові дослідження (мамографія, ЕКГ та ін.).

Отримавши повні результати обстеження, гінеколог складає індивідуальний план лікування клімактеричних розладів для кожної пацієнтки. Лікарі нашої клініки підходять до проблеми комплексно, залучають лікарів інших спеціальностей – терапевта, ендокринолога, кардіолога, ревматолога, мамолога та ін. Тільки так можна розробити план терапії, який врахує всі чинники і дозволить усунути порушення.

Заполните поля ниже и наш администратор свяжется с Вами в ближайшее время для согласования даты и времени приема!

Заповніть поля нижче і наш адміністратор зв'яжеться з Вами найближчим часом для узгодження дати і часу прийому!

Виберіть мову, на якій Вам буде зручно переглядати сайт?